Неділя, 06.07.2025, 23:22
Творча група вчителів з виховної роботи (Палагута В. В., Палагута О. М., Блажко С. О.)
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Години спілкування [72]
Позакласні заходи [14]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Точний час
Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Статті » Позакласні заходи

Сценарій до дня вчителя 2017

Сценарій до дня вчителя 2017

Звучить заставка із кінофільму «Шерлок Холмс».

 Виходять 7 юнаків — ведучих — в образі джентльменів. ПРИВІТАННЯ

 1-й джентльмен. Дамы и господа!

 2-й джентльмен. Леді енд джентльмени!

3-й джентльмен. Мадам і мусьє!

4-й джентльмен. Пані та панове!

5-й джентльмен. Доброго дня, дорогі друзі!

6-й джентльмен. Панове! Пропоную розпочати наше засідання джентль- менів! Ви «згодні» чи ви «не проти»?

7-й джентльмен. Зверніть увагу, панове, як налаштована публіка

 1-й джентльмен. Шановні вчителі! Близнюківський клуб джентльменів 11-го класу вітає вас!

2-й джентльмен. Сьогодні на честь вашого свята ми даруємо вам наш іскрометний гумор, творчий запал і слова нескінченної подяки.

 3-й джентльмен. Ми любимо вас, цінуємо та поважаємо і, зауважте, цього року намагаємося якомога менше засмучувати. Адже ми — джентльмени!

4-й джентльмен. Панове, а ви впевнені, що всі тут присутні дійсно джентльмени?

5-й джентльмен. А це легко перевірити за допомогою тесту «Чи є ви джентльменом?».

 Запитання № 1. Чи повинен джентльмен поступатися місцем дамі, якщо вона йде по тротуару?

Запитання № 2. Чи повинен джентльмен прасувати костюм, якщо в костюмі дама?

Запитання № 3. Чи повинен джентльмен носити даму на руках, якщо він сидить у батьків на шиї?

Запитання № 4. Чи повинен джентльмен ховати квіти за спиною, якщо їх і так погано видно?

6-й джентльмен. Отже, припустимо, ми довели, що ми — джентльмени. Але насамперед у цій аудиторії ми повинні довести, що ми — хороші учні.

 7-й джентльмен. До вашої уваги _________________________________________________________. 1-й джентльмен. Джентльмени, чудово, чи не так?

2-й джентльмен. Так, все, що пов’язано зі школою, справжній джентльмен повинен поважати. От мені, наприклад, вчителька дала завдання знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую — та тільки круглі попадаються.

3-й джентльмен. А я, джентльмени, чудово запам’ятав урок географії на тему «Частини світу». Дивишся на компас: направо — схід, наліво — захід, попереду — північ. !

 5-й джентльмен. А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?

6-й джентльмен. Монархія — це коли країною править король.

 5-й джентльмен. А якщо король помирає?

6-й джентльмен. Тоді править королева.

5-й джентльмен. А якщо королева помирає?

 6-й джентльмен. Тоді залишається валет.

7-й джентльмен. А я непогано знаюся на українській мові. От скажіть, джентльмени, слово «штани» — однина чи множина?

1-й джентльмен. Зверху — однина, а знизу — множина.

 3-й джентльмен. Джентльмени, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?

2-й джентльмен. Біологія? Інформатика? Фізика?

3-й джентльмен. Ні, телевізор. Тому я запрошую ведучого моєї улюбленої передачі «Говорить Україна» . Зустрічайте!

 На сцені два стільці, задраповані тканиною. На одному сидить телеведучий.

 Телеведучий. Доброго дня, дорогі друзі! На вашому екрані телепрограма «Говорить Україна» і я, її ведучий Олексій Суханов. Сьогодні у нас цікава зустріч. На програму завітали дуже поважні гості вчителі Близнюківської школи. Вітаю вас!

І тема нашої програми «Найкраща, найулюбленіша  школа!»Я хочу запросити до нас у студію директора цієї найкращої школи. 

. Телеведучий. Назвіться, будь ласка.

 (Директор відрекомендовується. Оплески глядачів.)

Телеведучий. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій.

(Директор відповідає. Оплески глядачів.)

Телеведучий. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, — посаду директора? (Директор відповідає. Оплески глядачів. )

Телеведучий. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу?

(Директор відповідає. Оплески глядачів. )

Телеведучий. А як ви заохочуєте старанних учнів?

(Директор відповідає. Оплески глядачів. )

. Телеведучий. Як ви чините з учнями, які провинилися?

 (Директор відповідає. Оплески глядачів. )

Телеведучий. Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів. )

Телеведучий. Якби зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?

(Директор відповідає. Оплески глядачів. )

Телеведучий. Ось такий директор живе в стінах Близнюківськоїської загальноосвітньої школи!

Дякую вам Маргарито Миколаївно за візит в нашу святкову студію!Спеціально для Клубу джельтльменів. З вами був Олексій Суханов про це говорить Україна про це не могли мовчати і ми . До зустрічі! неперемикайтесь

Слово для привітання надають директору школи _______.

Після його виступу — номер художньої самодіяльності.

МРІЇ, МРІЇ…

1-й джентльмен. Панове, давайте помріємо, що ми робитимемо після школи.

2-й джентльмен. Я митиму «Мерседеси»!

3-й джентльмен. А я керуватиму «Мерседесом»!

 4-й джентльмен. А я ремонтуватиму «Мерседеси»!

 5-й джентльмен. А я рекламуватиму «Мерседеси»!

 6-й джентльмен. А я продаватиму «Мерседеси»!

7-й джентльмен. А я книгу писатиму.

Разом. Навіщо?

7-й джентльмен. А читати нічого.

1-й джентльмен. Так, читання! Панове! Я із захоп- ленням читаю вірші!

 2-й джентльмен. А я от завжди читаю вірші із за- плющеними очима.

 3-й джентльмен. Чому?

2-й джентльмен. Щоб не бачити, як вчителька мучиться.

4-й джентльмен. Я теж дуже турбуюся за наших учителів. Я навіть роблю їм на їхні дні народження подарунки.

5-й джентльмен. Які подарунки?

4-й джентльмен. У ці дні я не ходжу до школи — нехай відпочинуть без мене.

6-й джентльмен. Панове, а для мене нашу школу пов’язано з чимось дуже хорошим. От ви запитаєте мене про найсвітліші роки в житті — я вам відпо- вім, що це 4 роки, проведених у початковій школі!

7-й джентльмен. А мені потрібно не забути повідомити батька про те, що на понеділок призначено маленькі батьківські збори.

1-й джентльмен. Що означає «маленькі»?

7-й джентльмен. Ну, на них запрошують мене, батька і директора. 2-й джентльмен. А я ось отримав сьогодні «4».

3-й джентльмен. А чому не «5»?

2-й джентльмен. А у нас було всього 4 уроки.

4-й джентльмен. Що це ми все про школу та про школу? Я вам краще розповім про свою дівчину. Сьогодні вранці зустрічаю її та говорю: «Хочеш, покатаю тебе на великий іноземній машині з по- тужним мотором?».

5-й джентльмен. А вона?

4-й джентльмен. Вона відповідає: «Хочу!». А я їй кажу: «Тоді біжімо скоріше — бачиш он той чер- воний автобус?».

 6-й джентльмен. До речі, зараз  ___________виступатимуть! Подивимося?

7-й джентльмен (на фоні легкої музики) Які прекрасні зорі в темнім, синім небі, Вони чудові та такі далекі. А знаєте, що є земні яскраві зорі, Та часом їх розгледіти нелегко? Не чарівник я, а лише навчаюсь... І зараз тут, при вас, зібрати хочу Зірки яскраві на орбіту сцени. Вони горять вогнем палким, пророчим: Дарують світ науки, виривають з ночі.

1-й джентльмен. Як ви вже здогадались, ці зорі — наші любі вчителі. Це вони зійшли зорями з небес і осявають нам шлях щодня, щогодини.

 2-й джентльмен. Любі вчителі, ви заслуговуєте на найвищі винагороди!

3-й джентльмен. А ми хочемо подарувати вам свою любов, вдячність і повернути вас хоча б на годину у ваше шкільне життя! ____________________________________________________________________________________________________________________

ВЕСЕЛА ПЕРЕРВА Дзвонить дзвінок.

4-й джентльмен. Весела перерва. Тиша. Ідуть занят- тя. Ми проходимо коридором, із відкритих дверей кабінетів до нас долітають частини фраз…

Виходять учні з табличками.

 Учитель математики. Запишіть умову задачі: два това- риша пішли за грибами в ліс, який знаходиться…

Учитель ОБЖ. …у зоні хімічного зараження радіусом 20 км. Надівши спеціальні костюми і протигази…

Учитель історії. …мамонти вирушили до обриву річ- ки, де їх озброєні кам’яними сокирами…

Учитель англійської мови. …mother? father? brother and…

Учитель хімії. ...Дмитро Іванович Менделєєв зі своєю знаменитою таблицею, а також…

 Учитель музики. …Петро Ілліч Чайковський, який любить повторювати: для того щоб стати справж- нім музикантом, потрібно…

Учитель праці. …брусок взяти в ліву руку, а ножів- ку — у праву, тоді ви ніколи…

Учитель літератури. …не забудете цих чуттєвих, доб- ре знайомих із дитинства кожному з нас слів…

Учитель фізкультури. ...сіли! Встали! Сіли! Встали!..

Дзвонить дзвінок. Звучить легка музика.

 ПОРТРЕТ НА ПАМ’ЯТЬ

5-й джентльмен За те, що нас учили малювати, Гачком в’язати, гарно гаптувати, Любити працю, добре слово розуміти, Сьогодні вам «спасибі» кажуть діти.

Виходить випускниця й оголошує творче завдання для вчителів.

 Випускниця. У нас відкривається мистецька шко- ла, якої ще не було ніколи. Хай кожна кафедра за 5 хвилин напише свій портрет — один.

Помічники роздають папір, фломастери.

Вчителі працюють під легку музику. Потім учні збирають роботи, скотчем при- кріплюють їх до стенду та підбивають підсумки.

Випускниця

Пройшло якихось 5 хвилин,

І є вже виставка картин,

Хай заздрять Лувр і Ермітаж:

У нас сьогодні вернісаж!

Ви всі таланти взагалі —

 Куди там Рубенсу й Далі!

І вже нам з Лондона дзвонили,

Що всі б полотна ці купили.

Пробач, ти нам, аукціон —

 Не продамо і за мільйон.

Картини ці для нас безцінні,

Їх збережемо неодмінно.

 

6-й джентльмен. Для вас, шановні вчителі,!

 

. 7-й джентльмен. Дівчата дівчатами, але і ми дещо вміємо! Номер художньої самодіяльності від хлопців.

СТОРІНКА ГУМОРУ

3-й джентльмен. На уроці вчителька запропонувала дітям написати твір на тему «Якби я був директо- ром». Усі діти пишуть, а Вовочка — ні. — Вово, чому ти не пишеш? — А я секретарку чекаю.

 4-й джентльмен. Вчителька: «Вовочко, якою, по- твоєму, повинна бути ідеальна школа?» — «Зам- кненою, Маріє Іванівно!».

 5-й джентльмен. У школі на уроці. — Іванов, ти чому гризеш ручку? — Це звичка. Нічого із собою вдіяти не можу. — Твоя звичка для школи — одні витрати! Швидко відійди від дверей і сядь на місце!

Музична пауза.

 ЧУДОВЕ СВЯТО Звучить весела музика. На сцену виходять ведучі-джентль- мени.

1-й джентльмен. Як багато гарних свят у році!

2-й джентльмен. Різдво, Новий рік, День знань, Свято мам, Великдень, День сміху, Свято останнього дзвоника.

3-й джентльмен. Але є одне свято, скромне, проте дуже важливе — День учителя!

4-й джентльмен. І як добре, що в учителів є свій день, коли ми можемо висловити їм свою любов.

5-й джентльмен. Повагу, вдячність, захоплення!

6-й джентльмен. Взагалі, на світі існує чимало про- фесій, і всі вони необхідні, адже приносять ко- ристь людству.

7-й джентльмен. Але є серед них дві найважливіші та найгуманніші — це професія лікаря й учителя.

 1-й джентльмен. Стати лікарем чи вчителем — це не просто обрати фах. Це означає взяти на себе відповідальність за життя та долю людей.

2-й джентльмен. Учитель — цілитель людських душ. Жорстокість, байдужість, егоїзм, неосвіченість, бездуховність — усе це хвороби, з якими бореть- ся вчитель своєю добротою, мудрістю та любов’ю до дітей.

 3-й джентльмен. Завдяки вам, учителі, світ повнить- ся добром і красою. Ви даруєте нам мету, прагнен- ня знань, відчуття прекрасного. Отже, як чудово, що на світі є ви!

4-й джентльмен. Наша школа схожа на світлу оселю, в якій завжди панують порядок і чистота.

5-й джентльмен. Так… Це все завдяки дбайливим рукам працівників-господарників, щодня вони пі- клуються про те, щоб нам було затишно та при- ємно навчатись і відпочивати тут. Недарма про них кажуть «майстри на всі руки».

 6-й джентльмен. А якщо ми зголодніли, про нас зав жди піклуються працівники шкільної їдальні. Попри всі негаразди і складнощі, вони, наче чарів- ники, вміють смачно та корисно нагодувати велику шкільну родину. А девіз наших кухарів — «Кожній калорії своє місце!».

7-й джентльмен. Так, багато працівників працює у нашій школі і кожен справжній майстер своєї справи. Ми щиро вдячні вам за вашу турботу та піклування. Зі святом вас! _________________________________________________________ МИ ВАС ЛЮБИМО!

2-й джентльмен. Як швидко летить час, джентльмени!

3-й джентльмен. Так, не встиг прокинутися, а вже запізнився на уроки!

4-й джентльмен. А я помітив, сер, що краще пере- їсти, ніж недоспати!

5-й джентльмен. І краще переспати, ніж недогуляти!

6-й джентльмен. Але, сер, лише вдосталь нагуляв- шись, тимчасово розумієш, що гуляння — не го- ловне!

7-й джентльмен. А головне, джентльмени, ніколи не відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні!

 1-й джентльмен. І, головне, не стійте де попало — потрапить ще раз!

2-й джентльмен. Тому що в усіх учителів жахлива пам’ять — вони ніколи нічого не забувають!

3-й джентльмен. А взагалі, джентльмени, не треба і нам забувати, що всіх багато, а всього мало!

4-й джентльмен. А отже, знань усе одно на всіх не вистачить!

 5-й джентльмен. Зате всі справжні джентльмени зна- ють, що в школі є тільки два свята…

Разом. День учителя і кожен день! Усі учасники концерту виходять на сцену та виконують піс- ню «____________________________».

Категорія: Позакласні заходи | Додав: Alexandr (31.10.2017)
Переглядів: 318 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Картинки по запросу анимированные флаги gif
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання

Copyright MyCorp © 2025uCoz