Сценарій до дня вчителя 2017
Звучить заставка із кінофільму «Шерлок Холмс».
Виходять 7 юнаків — ведучих — в образі джентльменів. ПРИВІТАННЯ
1-й джентльмен. Дамы и господа!
2-й джентльмен. Леді енд джентльмени!
3-й джентльмен. Мадам і мусьє!
4-й джентльмен. Пані та панове!
5-й джентльмен. Доброго дня, дорогі друзі!
6-й джентльмен. Панове! Пропоную розпочати наше засідання джентль- менів! Ви «згодні» чи ви «не проти»?
7-й джентльмен. Зверніть увагу, панове, як налаштована публіка
1-й джентльмен. Шановні вчителі! Близнюківський клуб джентльменів 11-го класу вітає вас!
2-й джентльмен. Сьогодні на честь вашого свята ми даруємо вам наш іскрометний гумор, творчий запал і слова нескінченної подяки.
3-й джентльмен. Ми любимо вас, цінуємо та поважаємо і, зауважте, цього року намагаємося якомога менше засмучувати. Адже ми — джентльмени!
4-й джентльмен. Панове, а ви впевнені, що всі тут присутні дійсно джентльмени?
5-й джентльмен. А це легко перевірити за допомогою тесту «Чи є ви джентльменом?».
Запитання № 1. Чи повинен джентльмен поступатися місцем дамі, якщо вона йде по тротуару?
Запитання № 2. Чи повинен джентльмен прасувати костюм, якщо в костюмі дама?
Запитання № 3. Чи повинен джентльмен носити даму на руках, якщо він сидить у батьків на шиї?
Запитання № 4. Чи повинен джентльмен ховати квіти за спиною, якщо їх і так погано видно?
6-й джентльмен. Отже, припустимо, ми довели, що ми — джентльмени. Але насамперед у цій аудиторії ми повинні довести, що ми — хороші учні.
7-й джентльмен. До вашої уваги _________________________________________________________. 1-й джентльмен. Джентльмени, чудово, чи не так?
2-й джентльмен. Так, все, що пов’язано зі школою, справжній джентльмен повинен поважати. От мені, наприклад, вчителька дала завдання знайти квадратний корінь. Я третій день весь город перекопую — та тільки круглі попадаються.
3-й джентльмен. А я, джентльмени, чудово запам’ятав урок географії на тему «Частини світу». Дивишся на компас: направо — схід, наліво — захід, попереду — північ. !
5-й джентльмен. А я обожнюю історію! От скажіть, що таке монархія?
6-й джентльмен. Монархія — це коли країною править король.
5-й джентльмен. А якщо король помирає?
6-й джентльмен. Тоді править королева.
5-й джентльмен. А якщо королева помирає?
6-й джентльмен. Тоді залишається валет.
7-й джентльмен. А я непогано знаюся на українській мові. От скажіть, джентльмени, слово «штани» — однина чи множина?
1-й джентльмен. Зверху — однина, а знизу — множина.
3-й джентльмен. Джентльмени, а як ви думаєте, який у мене улюблений предмет?
2-й джентльмен. Біологія? Інформатика? Фізика?
3-й джентльмен. Ні, телевізор. Тому я запрошую ведучого моєї улюбленої передачі «Говорить Україна» . Зустрічайте!
На сцені два стільці, задраповані тканиною. На одному сидить телеведучий.
Телеведучий. Доброго дня, дорогі друзі! На вашому екрані телепрограма «Говорить Україна» і я, її ведучий Олексій Суханов. Сьогодні у нас цікава зустріч. На програму завітали дуже поважні гості вчителі Близнюківської школи. Вітаю вас!
І тема нашої програми «Найкраща, найулюбленіша школа!»Я хочу запросити до нас у студію директора цієї найкращої школи.
. Телеведучий. Назвіться, будь ласка.
(Директор відрекомендовується. Оплески глядачів.)
Телеведучий. У кожного в процесі досягнення своєї мети існує девіз. Назвіть свій.
(Директор відповідає. Оплески глядачів.)
Телеведучий. Чи вважаєте ви себе сміливцем, який зважився звалити на себе цей непростий вантаж, — посаду директора? (Директор відповідає. Оплески глядачів. )
Телеведучий. Скажіть, будь ласка, ви із задоволенням ходите на роботу?
(Директор відповідає. Оплески глядачів. )
Телеведучий. А як ви заохочуєте старанних учнів?
(Директор відповідає. Оплески глядачів. )
. Телеведучий. Як ви чините з учнями, які провинилися?
(Директор відповідає. Оплески глядачів. )
Телеведучий. Як вам вдається залишатися в такій прекрасній фізичній формі? (Директор відповідає. Оплески глядачів. )
Телеведучий. Якби зараз з’явився чарівник, яке заповітне бажання, пов’язане зі школою, ви попросили б його виконати?
(Директор відповідає. Оплески глядачів. )
Телеведучий. Ось такий директор живе в стінах Близнюківськоїської загальноосвітньої школи!
Дякую вам Маргарито Миколаївно за візит в нашу святкову студію!Спеціально для Клубу джельтльменів. З вами був Олексій Суханов про це говорить Україна про це не могли мовчати і ми . До зустрічі! неперемикайтесь
Слово для привітання надають директору школи _______.
Після його виступу — номер художньої самодіяльності.
МРІЇ, МРІЇ…
1-й джентльмен. Панове, давайте помріємо, що ми робитимемо після школи.
2-й джентльмен. Я митиму «Мерседеси»!
3-й джентльмен. А я керуватиму «Мерседесом»!
4-й джентльмен. А я ремонтуватиму «Мерседеси»!
5-й джентльмен. А я рекламуватиму «Мерседеси»!
6-й джентльмен. А я продаватиму «Мерседеси»!
7-й джентльмен. А я книгу писатиму.
Разом. Навіщо?
7-й джентльмен. А читати нічого.
1-й джентльмен. Так, читання! Панове! Я із захоп- ленням читаю вірші!
2-й джентльмен. А я от завжди читаю вірші із за- плющеними очима.
3-й джентльмен. Чому?
2-й джентльмен. Щоб не бачити, як вчителька мучиться.
4-й джентльмен. Я теж дуже турбуюся за наших учителів. Я навіть роблю їм на їхні дні народження подарунки.
5-й джентльмен. Які подарунки?
4-й джентльмен. У ці дні я не ходжу до школи — нехай відпочинуть без мене.
6-й джентльмен. Панове, а для мене нашу школу пов’язано з чимось дуже хорошим. От ви запитаєте мене про найсвітліші роки в житті — я вам відпо- вім, що це 4 роки, проведених у початковій школі!
7-й джентльмен. А мені потрібно не забути повідомити батька про те, що на понеділок призначено маленькі батьківські збори.
1-й джентльмен. Що означає «маленькі»?
7-й джентльмен. Ну, на них запрошують мене, батька і директора. 2-й джентльмен. А я ось отримав сьогодні «4».
3-й джентльмен. А чому не «5»?
2-й джентльмен. А у нас було всього 4 уроки.
4-й джентльмен. Що це ми все про школу та про школу? Я вам краще розповім про свою дівчину. Сьогодні вранці зустрічаю її та говорю: «Хочеш, покатаю тебе на великий іноземній машині з по- тужним мотором?».
5-й джентльмен. А вона?
4-й джентльмен. Вона відповідає: «Хочу!». А я їй кажу: «Тоді біжімо скоріше — бачиш он той чер- воний автобус?».
6-й джентльмен. До речі, зараз ___________виступатимуть! Подивимося?
7-й джентльмен (на фоні легкої музики) Які прекрасні зорі в темнім, синім небі, Вони чудові та такі далекі. А знаєте, що є земні яскраві зорі, Та часом їх розгледіти нелегко? Не чарівник я, а лише навчаюсь... І зараз тут, при вас, зібрати хочу Зірки яскраві на орбіту сцени. Вони горять вогнем палким, пророчим: Дарують світ науки, виривають з ночі.
1-й джентльмен. Як ви вже здогадались, ці зорі — наші любі вчителі. Це вони зійшли зорями з небес і осявають нам шлях щодня, щогодини.
2-й джентльмен. Любі вчителі, ви заслуговуєте на найвищі винагороди!
3-й джентльмен. А ми хочемо подарувати вам свою любов, вдячність і повернути вас хоча б на годину у ваше шкільне життя! ____________________________________________________________________________________________________________________
ВЕСЕЛА ПЕРЕРВА Дзвонить дзвінок.
4-й джентльмен. Весела перерва. Тиша. Ідуть занят- тя. Ми проходимо коридором, із відкритих дверей кабінетів до нас долітають частини фраз…
Виходять учні з табличками.
Учитель математики. Запишіть умову задачі: два това- риша пішли за грибами в ліс, який знаходиться…
Учитель ОБЖ. …у зоні хімічного зараження радіусом 20 км. Надівши спеціальні костюми і протигази…
Учитель історії. …мамонти вирушили до обриву річ- ки, де їх озброєні кам’яними сокирами…
Учитель англійської мови. …mother? father? brother and…
Учитель хімії. ...Дмитро Іванович Менделєєв зі своєю знаменитою таблицею, а також…
Учитель музики. …Петро Ілліч Чайковський, який любить повторювати: для того щоб стати справж- нім музикантом, потрібно…
Учитель праці. …брусок взяти в ліву руку, а ножів- ку — у праву, тоді ви ніколи…
Учитель літератури. …не забудете цих чуттєвих, доб- ре знайомих із дитинства кожному з нас слів…
Учитель фізкультури. ...сіли! Встали! Сіли! Встали!..
Дзвонить дзвінок. Звучить легка музика.
ПОРТРЕТ НА ПАМ’ЯТЬ
5-й джентльмен За те, що нас учили малювати, Гачком в’язати, гарно гаптувати, Любити працю, добре слово розуміти, Сьогодні вам «спасибі» кажуть діти.
Виходить випускниця й оголошує творче завдання для вчителів.
Випускниця. У нас відкривається мистецька шко- ла, якої ще не було ніколи. Хай кожна кафедра за 5 хвилин напише свій портрет — один.
Помічники роздають папір, фломастери.
Вчителі працюють під легку музику. Потім учні збирають роботи, скотчем при- кріплюють їх до стенду та підбивають підсумки.
Випускниця
Пройшло якихось 5 хвилин,
І є вже виставка картин,
Хай заздрять Лувр і Ермітаж:
У нас сьогодні вернісаж!
Ви всі таланти взагалі —
Куди там Рубенсу й Далі!
І вже нам з Лондона дзвонили,
Що всі б полотна ці купили.
Пробач, ти нам, аукціон —
Не продамо і за мільйон.
Картини ці для нас безцінні,
Їх збережемо неодмінно.
6-й джентльмен. Для вас, шановні вчителі,!
. 7-й джентльмен. Дівчата дівчатами, але і ми дещо вміємо! Номер художньої самодіяльності від хлопців.
СТОРІНКА ГУМОРУ
3-й джентльмен. На уроці вчителька запропонувала дітям написати твір на тему «Якби я був директо- ром». Усі діти пишуть, а Вовочка — ні. — Вово, чому ти не пишеш? — А я секретарку чекаю.
4-й джентльмен. Вчителька: «Вовочко, якою, по- твоєму, повинна бути ідеальна школа?» — «Зам- кненою, Маріє Іванівно!».
5-й джентльмен. У школі на уроці. — Іванов, ти чому гризеш ручку? — Це звичка. Нічого із собою вдіяти не можу. — Твоя звичка для школи — одні витрати! Швидко відійди від дверей і сядь на місце!
Музична пауза.
ЧУДОВЕ СВЯТО Звучить весела музика. На сцену виходять ведучі-джентль- мени.
1-й джентльмен. Як багато гарних свят у році!
2-й джентльмен. Різдво, Новий рік, День знань, Свято мам, Великдень, День сміху, Свято останнього дзвоника.
3-й джентльмен. Але є одне свято, скромне, проте дуже важливе — День учителя!
4-й джентльмен. І як добре, що в учителів є свій день, коли ми можемо висловити їм свою любов.
5-й джентльмен. Повагу, вдячність, захоплення!
6-й джентльмен. Взагалі, на світі існує чимало про- фесій, і всі вони необхідні, адже приносять ко- ристь людству.
7-й джентльмен. Але є серед них дві найважливіші та найгуманніші — це професія лікаря й учителя.
1-й джентльмен. Стати лікарем чи вчителем — це не просто обрати фах. Це означає взяти на себе відповідальність за життя та долю людей.
2-й джентльмен. Учитель — цілитель людських душ. Жорстокість, байдужість, егоїзм, неосвіченість, бездуховність — усе це хвороби, з якими бореть- ся вчитель своєю добротою, мудрістю та любов’ю до дітей.
3-й джентльмен. Завдяки вам, учителі, світ повнить- ся добром і красою. Ви даруєте нам мету, прагнен- ня знань, відчуття прекрасного. Отже, як чудово, що на світі є ви!
4-й джентльмен. Наша школа схожа на світлу оселю, в якій завжди панують порядок і чистота.
5-й джентльмен. Так… Це все завдяки дбайливим рукам працівників-господарників, щодня вони пі- клуються про те, щоб нам було затишно та при- ємно навчатись і відпочивати тут. Недарма про них кажуть «майстри на всі руки».
6-й джентльмен. А якщо ми зголодніли, про нас зав жди піклуються працівники шкільної їдальні. Попри всі негаразди і складнощі, вони, наче чарів- ники, вміють смачно та корисно нагодувати велику шкільну родину. А девіз наших кухарів — «Кожній калорії своє місце!».
7-й джентльмен. Так, багато працівників працює у нашій школі і кожен справжній майстер своєї справи. Ми щиро вдячні вам за вашу турботу та піклування. Зі святом вас! _________________________________________________________ МИ ВАС ЛЮБИМО!
2-й джентльмен. Як швидко летить час, джентльмени!
3-й джентльмен. Так, не встиг прокинутися, а вже запізнився на уроки!
4-й джентльмен. А я помітив, сер, що краще пере- їсти, ніж недоспати!
5-й джентльмен. І краще переспати, ніж недогуляти!
6-й джентльмен. Але, сер, лише вдосталь нагуляв- шись, тимчасово розумієш, що гуляння — не го- ловне!
7-й джентльмен. А головне, джентльмени, ніколи не відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні!
1-й джентльмен. І, головне, не стійте де попало — потрапить ще раз!
2-й джентльмен. Тому що в усіх учителів жахлива пам’ять — вони ніколи нічого не забувають!
3-й джентльмен. А взагалі, джентльмени, не треба і нам забувати, що всіх багато, а всього мало!
4-й джентльмен. А отже, знань усе одно на всіх не вистачить!
5-й джентльмен. Зате всі справжні джентльмени зна- ють, що в школі є тільки два свята…
Разом. День учителя і кожен день! Усі учасники концерту виходять на сцену та виконують піс- ню «____________________________».
|